7/11/10

2011 Mercedes CLS



Premijera druge generacije Mercedesovog kupea sa četiri vrata se očekuje na jesenjem Salonu automobila u Parizu, ali dok se to ne desi, evo još jednog seta odličnih špijunskih fotografija jednog test primjerka.



Po sadašnjim informacijama, novi CLS će pokretati motori sa rasponom snage od 204KS do 544KS.

Benzinci su 3.5L V6 sa 306KS (u modelu CLS 350 CGI), twin-turbo V8 sa 435KS (CLS 550 CGI) i 5,5 litarski V8 sa 544KS u CLS 63 AMG izdanju, dok će ponudu zaokružiti i dizelaši CLS 250 CDI sa 204KS i CLS 350 CDI (čiji 3.0L V6 dizel će raspolagati sa 252KS).



7/10/10

NASA-in Dagger GT



Danas više nije potrebno raspolagati vlastitom tehnologijom kako biste izradili superautomobil, dovoljan je status NASA-inog inženjera aerodinamike i dizajnera trkaćeg automobila Saleen S7, kao i internetska stranica putem koje ćete svijetu ponosno objaviti izgradnju novog, najsnažnijeg američkog supersportskog automobila


Dagger GT pogoni biturbo punjeni benzinski motor nepoznate zapremine koji razvija (bolje rečeno, razvijat će) 2.000 KS i 2.700 Nm okretnog momenta. Ne, nismo pogrešno napisali. U TransStar Racingu vjeruju da će to biti dovoljno za sprint automobila s mjesta do 100 km/h u svega 1,5 sekundi te rekordnih 480 km/h maksimalne brzine. Četvrt milje, kažu, Dagger GT oderat će za 6,6 sekundi.


Pritom se Amerikanci ne zamaraju previše istraživanjem, razvojem i kvalitetom tvrdeći da su sve komponente koje će ugrađivati u automobil već provjerene na drugim proizvodima te da nema potrebe trošiti dodatni novac na testiranje njihova koegzistiranja u Daggeru GT.


Ekipa TransStar Racinga planira već iduće godine proizvesti pet superautomobila od kojih su dva navodno već prodana. Automobil će se po cijeni od 675.000 KM , što je obzirom na navedeno prava bagatela, nuditi u tri izvedbe – trkaćoj, legalnoj za cestovnu uporabu i luksuznoj. Bili živi pa vidjeli.


Renault DeZir



S obzirom na to da je ove jeseni, nakon prošlogodišnjeg frankfurtskog, došao red na pariški salon automobila – ne čudi nas previše što se trojac francuskih proizvođača već sada, tri mjeseca ranije, počeo nadmetati tko će ondje pokazati više


Renault je otkrio svoju konceptnu premijeru DeZir, no prije negoli odmahnete rukom na još jedan studijski model koji nikad neće ugledati svjetlost serijske proizvodnje, valja napomenuti da će upravo na ovom modelu Renault temeljiti izgled svojih budućih automobila.


Uistinu, dobro ste pročitali – iduća generacija Clia možda će imati vrata koja će se otvarati poput Lamborghinijevih, samo u suprotnu stranu, ili pak staklenu kupolu kabine sa skrivenim nosačima, a možda čak i ogromni logo na rešetki hladnjaka.


Kako god bilo – koncept DeZir pogoni električni sklop prenesen iz Nissan Leafa i električne Renault Fluence koji razvija 150 KS i 226 Nm okretnog momenta te pogoni stražnje kotače. Koncept teži 830 kilograma što mu omogućuje ubrzanje do 100 km/h za pet sekundi te maksimalnu brzinu od 180 km/h, no s litij-ionskom baterijom kapaciteta 24 kWh ipak uspijeva prevaliti tek 160 kilometara.





Zlatni Dodge Viper



Za dizajn jedinstvenog eksterijera finalnog, oproštajnog Dodge vipera zaslužan je bračni par Rauh u čijem je vlasništvu najveća privatna zbirka Vipera na svijetu. Posebna edicija obilježila je službeni kraj proizvodnje jednog od najpoznatijih i najznačajnijih američkih sportskih automobila svih vremena, a silasku zlatnog Vipera s proizvodne trake u tvornici u Michiganu prisustvovalo je više od 400 zaljubljenika u ovu automobilsku ikonu.

Spomenuti bračni par osmislio je dizajn vanjštine i izabrao kombinaciju brončane i zlatne boje s detaljima u boji bakra, a svoj doprinos dao je i Bob Soroka iz Chryslerovog SRT tima oslikavši Vipera posebnim airbrush uzorcima. Za uređenje interijera u koži pobrinuo se Ton Spampinito iz Venzana. U međuvremenu nagađanja o mogućem povratku imena Viper u Dodgeovu ponudu i dalje ne jenjavaju, a kao mogući termin za predstavljanje novog modela spominju se 2012. i 2013. godina.

Bugatti Veyron 16.4 Super Sport sa 1200KS




Dugo najavljivani Bugatti Veyron 16.4 Super Sport sa 1200KS ("standardni" model ima 1001KS i može do 407 km/h) je tokom testova uspio da postigne najavljenu maksimalnu brzinu od 434 km/h (postigao je naime 434,211 km/h), što ga čini najbržim serijskim automobilom na svijetu.

Serija će međutim biti veoma ekskluzivna, budući da će za njegovim volanom moći da uživa samo 30 (dovoljno bogatih) srećnika. Što se cijene tiče, ranije su se pominjale cifre od 1,65 do 1,95 miliona eura.

Ovde treba napomenuti da su test vožnje obavljene na Volkswagenovoj test stazi u blizini Volfsburga i da je u prvoj vožnji postignuta najveća brzina od 427,933 km/h, a u drugoj pomenutih 434,211 km/h. Prosjek je 431,072 km/h i ta srednja vrijednost će ući u Ginisovu knjigu rekorda. Nažalost, Bugatti (odnosno Volkswagen kao vlasnik) je odlučio da se maksimalna brzina serijskih primjeraka elektronski ograniči na "samo" 415 km/h...




U svakom slučaju, Veyron 16.4 Super Sport raspolaže sa pomenutih 1200KS (882kW) i 1500 Nm obrtnog momenta, za 50 kg smanjenom težinom, modifikovanim ogibljenjem i poboljšanom aerodinamikom. Dovoljno da ubrzanje od 0-100 km/h traje 2,5 sekunde, do 200 km/h mu treba 7,3 sekunde, a do 300 km/h tek nešto više od 15 sekundi.

Bugatti Veyron 16.4 Super Sport će se inače pred širom publikom premijerno pojaviti sredinom avgusta, i to na Pebble Beach Concours d´Elegance događaju u Kaliforniji.

7/7/10

NOVI VOLVO V60


 


Volvo V60 stiže na automobilsko tržište sa namjerom da svom limuzinskom bratu S60 ponudi tešku borbu za titulu najdinamičnijeg Volvo-modela svih vremena. Oko 90% planirane godišnje prodaje Volva V60 od 50.000 vozila završit će kod evropskih kupaca.

Novi Volvo V60 namijenjen je prvenstveno kupcima modela S60 koji žele nešto više prostora i fleksibilnosti, ali bez kompromisa po pitanju sportskog izgleda i uzbudljivih voznih mogućnosti. Svjesni da je konkurencija oštra poput britve i da kupci u ovom segmentu znaju tačno šta žele, u Volvu su dodatno poboljšali ekskluzivnost i kvalitet unutrašnjosti, te automobil opremili brojnim tehničkim inovacijama na polju udobnosti i sigurnosti. Rezultat je uistinu unikatan sportski karavan, u potpunoj harmoniji sa svojim sportskim stavom.

Novi Volvo V60 je dizajnom više coupe nego karavan. Naglašen klinasti oblik i vitku coupe liniju krova, prate atraktivne bočne linije, stvarajući nježan, ali snažan dvostruki val od prednjih do stražnjih svjetala. Izvajan poklopac motora i kratki prevjesi dodatno naglašavaju sportski nastup automobila. Očito je da ovaj švedski karavan ne želi biti tradicionalni "prevoznik“, jer su za to predviđeni modeli V70 i XC70, već lifestyle-karavan kod kojeg prtljažni prostor nije nužno najvažnija stavka.

Novi Volvo V60 dostupan je sa bogatim izborom vanjskih boja, koje naglašavaju inspirativne linije ovog modela. Među 15 boja, dvije su nove i to vibrant-bakarna i electrum-zlatna, koje se odlično uklapaju sa novim Beechwood smeđim interijerom.




Unutrašnjost – fleksibilnost i ekskluzivna kvaliteta

 

Poput limuzinskog S60 i novi V60 vlasnicima nudi vrhunsku kvalitetu i udobnost, a zahvaljujući karavanskoj formi i novu dozu fleksibilnosti. Osnovna zapremina prljažnika od 430 litara, može se višestruko povećati putem preklopive zadnje klupe u omjeru 40/20/40. Interijer novog V60 je izuzetno izdašan kada su u pitanju detalji orijentisani prema vozaču, ali je to još uvijek petosjed sa dovoljno udobnosti i prostora za sve putnike.

Interijer novog V60 nudi inovativan dizajn u dvama područjima: forma i tehnologija. Dizajn karakteriše sportska svježina do najsitnijih detalja. Tehnološki aspekt uključuje sve pametne solucije koje doprinose nesvakidašnjem vozačkom iskustvu, od sigurnosti po pitanju izbjegavanja udesa do dodataka za udobnost kao što su infotainment i audio sistemi svjetske klase, te elektronska kontrola klimatizacije.




Beskompromisne vozne karakteristike

 

Volvo-eksperti za šasiju isklesali su vozne mogućnosti novog V60 sa istom količinom entuzijazma kao i model S60. Rezultat je autentičan sportski karavan sa voznim mogućnostima koje u potpunosti opravdavaju sportske linije. Novi Volvo V60 je dug 4.628 mm, uz međuosovinski razmak od 2.776 mm. Širina traga točkova iznosi 1.588 mm naprijed i 1.585 mm nazad.

Novi Volvo V60 je dostupan sa dvjema vrstama šasija. Na evropskom tržištu novorazvijena dinamična šasija koja nudi vrhunsku voznu dinamiku bez negativnog uticaja na udobnost vožnje je standard, dok će neka druga tržišta sa lošijim cestama dobiti „mekšu“ touring-šasiju. Pored ovih dviju standardnih šasije, sve varijante V60 mogu se opremiti opcionalnom Four C aktivnom šasijom, koja kroz tri moda (Comfort, Sport i Advanced) koristi brojne senzore i podešava rad amortizera.




Nova dinamična šasija podržana je čitavim nizom elektroničkih sistema, koji dodatno poboljšavaju sportski ugođaj vožnje, kao što je napredna kontrola stabilnosti (Advanced Stability Control) ili Corner Traction Control za stabilniji ulazak u krivinu, a na sve to nadovezuje se napredni kočioni sistem.

Bogata ponuda motora

Novi Volvo V60 će biti dostupan sa brojnim dizelskim i benzinskim motorima raspona snage od 115 (1.6 D DRIVe) do 304 KS (3.0 T6), preuzetim od limuzinskog brata. Ponudu benzinaca otvara 1.6 litarski četverocilindraš u izvedbi sa 150 KS (T3) i 180 KS (T4), slijedi 2.0 litarski turbobenzinac sa 203 KS i 240 KS (T5), dok vrh ponude čini 3.0 litarski šestocilindraš sa 304 KS. Dizelske boje brani 1.6 litarski četverocilidraš sa 115 KS, 2.0 litarski petocilindraš sa 163 KS (D3) i 2.4 litarski petocilindraš sa 205 KS (D5)

Revolucionarna sigurnost

 

Poput S60 sedan-modela, novi Volvo sportski karavan naglasak stavlja na vozača, čineći ga idealnim suputnikom za entuzijastične vozače. Za razliku od svog individualističkog stava, novi model posjeduje high-tech inovacije koje štite najugroženije učesnike u modernom saobraćaju: pješake. Famozni Pedestrian Detection sistem (detekcija pješaka) sa full auto brake funkcijom (potpuno automatsko kočenje) je revolucionarna tehnološka solucija, koja otkriva pješake ispred vozila, upozorava vozača na njihovo prisustvo, te po potrebi automatski koči automobil, ukoliko vozač ne reaguje na vrijeme. Tu su i brojni sistemi za upozoravanje vozača na eventualne greške ili umor tokom vožnje. Naravno, City Safety sistem izbjegavanja udesa sa vozilom ispred je dio standardne opreme za novi V60.






Evropljani kao ciljna skupina

Inicijalna godišnja prodajna brojka za novi Volvo V60 je 50.000 vozila. Od toga, čak 90% će očekivano otići evropskim kupcima. Pet najvećih tržišta su Švedska, Velika Britanija, Holandija, Italija i Njemačka. Za razliku od dosadašnjih Volvo-karavana, koji su privlačili pragmatičare, novi V60 privlači entuzijaste. Osim toga svi Volvo-modeli sa brojem 60 u imenu, XC60, S60 i novi V60 posjeduju više sportskog duha od ostalih Volvo-modela u ponudi. Novi Volvo V60 se proizvodi u švedskoj Torslandi, a prvi automobili će kupcima biti isporučeni u jesen 2010. godine.


7/2/10

Audi E-Tron

                                                                  

   

Prvi elektricni supersportski automobil audi E-Tron,baziran na modelu R8 je skoro pa spreman za serijsku proizvodnju.Audi planira proizvesti jos jedan elekticni manji elektricni model,baziran nas buduecem modelu R4.

   

U odnosu na R8 razlikuje se izostanku prednjih i bočnih usisinika zraka.
Posjeduje čak četiri elektromotora za sve četiri točka,od ukupno 313KS i maksimalnim obrtnim momentom od 4500 Nm. Tako da ovaj automobil dostiže ''stotku'' za 4,8 sekundi,dok je maksimalna brzina ograničena na 200 km/h.Sa jednim punjenjem moze preci 250 km.Punjenje 213 kg teških litij-ionskih baterija traje 6-8 sati na atandardnij 220V kućnoj mreži,dok jača 440V struja isti posao obavlja,ali za dva i po sata. Zahvaljujući aluminijskoj šasiji,plastičnoj karoseriji i izbacivanju klasične pogonske tehnologije,E-tron teži tek 1.600 kg.