1/1/11

Kia Pro Cee'd

 

Naravno, za prvi redizajn vrlo uspješnog i u javnosti odlično prihvaćenog Pro C'eeda ne treba očekivati radikalne izmjene, ali je već i na prvi pogled jasno da je ovo osvježenje imalo itekako pozitivan utjecaj na ukupan izgled trovratne KIA-e.

Tako je, očekivano, najveće novosti moguće primjetiti na prednjem dijelu, gdje je sada pro C'eed po uzoru na ostale bratske modele dobio prepoznatljiviji izgled. Prije svega ističe se nova maska u obliku stilizovanog slova "H", dok i sama rešetka maske izgleda privlačnije i modernije. 


Očito, i oblik prednjih svjetala je dodatno izmjenjen kako bi se prilagodio novim formama, a zahvaljujući i drugačijem rasporedu rasvjetnih tijela Pro C'eed izgleda i znatno agresivnije. Također, utisak sportskog kompatka potiče i preoblikovani prednji odbojnik, tačnije dijelovi gdje se naslaze svjetla za maglu. Zahvaljujući većim kućištima "maglenki" koja su dodatno istaknuta iz osnovne forme odbojnika Pro C'eed izgleda šire i agresivnije, te ostavlja ukupan utisak ozbiljnijeg automobila.

Zadnji dio prošao je kroz znatno manje promjena, pa je oblik stop svjetala ostao isti, te je samo odbojnik dobio blage izmjene, kako bi se bolje uklopio u ostatak redizajniranog i dotjeranog automobila.



Također, u KIA-i se nisu bavili samo estetikom. Ponuda dizelskih motora biće djelimično revidirana, pa se 1,6 CRDi može očekivati u snažnijoj verziji, sa oko 128 KS. Ostale novosti koje sa sobom donosi Pro C'eed biti će otkrivene tek u martu, na zavničnoj premijeri u okviru sajma automobila u Ženevi.




Hamann Lamborghini Gallardo Victory II


Prvi Gallardo Victory je predstavljen 2007. godine, a sada je Hamann svoju ponudu dopunio i dorađenom verzijom – modelom Gallardo Victory II.

U najkraćem, Gallardo Victory II je dobio novi wide body kit od ugljeničnih vlakana (novi prednji branik sa spojlerom, set novih pragova, proširenja blatobrana, otvor za vazduh na krovu, novi zadnji branik sa difuzorom i veliki zadnji spojler), poboljšano upravljanje, set Edition Race točkova od 20 inča (sa gumama 235/30ZR20 napred i 325/25ZR20 pozadi), modifikovani enterijer (koža, detalji od ugljeničnih vlakana...) i snažniji V10 motor.

Hamann Lamborghini Gallardo Victory II sada raspolaže sa 427 kW/580KS i 575 Nm obrtnog momenta, postiže maksimalnu brzinu od 328 km/h, dok podatak o ubrzanju od 0 do 100 km/h još nije saopšten.



Mercedes B55 sa V8 motorom i 388KS


U projektu u kome je učestvovalo 12 pripravnika u Mercedesovoj Rastatt fabrici u Njemačkoj napravljen je jedinstveni primjerak Mercedesa B klase, u koji je ugrađen 5,5 litarski V8 motor.

Kao baza za Mercedes B55 je poslužio standardni Mercedes B200 CDI sa 2.0L dizel motorom od 103kW/140KS i 300 Nm koji je zamjenjen V8 agregatom od 285kW/388KS i 530 Nm obrtnog momenta.

To je međutim samo početak izmjena, budući da Mercedes B55 sada ima pogon na zadnje točkove, sedmostepeni 7G-Tronic menjač, modifikovano i niže ogibljenje, jači kočioni sistem (sa Mercedesa C32 AMG), poboljšano upravljanje, petokrake aluminijumske točkove od 18 inča (gume Dunlop SP Sport Maxx 235/40 napred i 255/35 pozadi), novi sportski izduvni sistem sa dvije centralno smeštene izduvne cevi, crnu prednju masku, crna kućišta prednjih svetala i doterani enterijer (trokraki AMG sportski volan sa alkantarom, novi brzinomer koji pokazuje do 300 km/h...).

B55 je od B200 CDI teži za 180 kg, a što se tiče performansi, 1620 kg težak B55 može do maksimalnih 250 km/h (elektronski ograničeno), dok se za ubrzanje od 0 do 100 km/h procenuje da iznosi "oko 5 sekundi."

Mercedes nema nikavu namjeru da počne da proizvodi B55. To je unikat i to će i ostati.




Hyundai i40


 Naredni evropski Hyundai će biti model i40, čije se prvo predstavljanje očekuje u martu mjesecu naredne godine u okviru sajma automobila u Ženevi.

Za premijerno predstavljanje Hyundai se odlučio na pomalo neuobičajen redosljed. Naime, novi i40 će biti prvo predstavljen u karavanskoj verziji, a već na jesen naredne godine i u limuzinskoj verziji.

Novi Hyundai će dijeliti platformu nove Sonate, koja bilježi odlične prodajne rezultate u SAD-u, a evropski dizajn je osmišljen u Hyundai evropskom centru u Njemačkoj. Ujedno, unutrašnjost odlikuje prostranost, praktičnost i materijali koji će biti i iznad standarda ovog segmenta.

Hyundai je posebnu pažnju posvetio ponudi motora i performansama. U početku i40 dolazi sa 1.7 CRDi turbodizelskim motorom u verzijama sa 115 i 134 KS, a kasnije i u verziji sa dvostrukim turbopunjačem. U ponudi benzinskih motora, za sada, je najavljen samo 2.0 GDI sa 174 KS.



Novi i40 će svakako biti najinovativniji Hyundai do sada, te bi trebao ozbiljno ugroziti većinu postojeće konkurencije u svom segmentu, uključujući i najpopularnije njemačke i japanske modele. Također, očekuje se da će Hyundai i40 svojim tehničkim inovacijama nastaviti pozitivan trend o promijeni same percepcije ove marke kod kupaca.


Chrysler 300C 2011



Obimno obnavljanje američke limuzine
Značajno preoblikovani i redizajnirani 300C sada donosi znatno profinjeniji izgled, koji će se bez sumnje više svidjeti evropskim kupcima, od dosadašnjeg modela kod kojeg je dominirala američka masivnost detalja.

Naravno, ni ovaj put obilje hromiranih dijelova nije moglo izostati, a iako je elegantnija, i dalje cijelim automobilom dominira velika maska na prednjem dijelu. Najveću promjenu čine svjetla, koja su znatno manja ali i modernije oblikovana, dok će izgled savremenijim činiti i očito neizbježna LED svjetla koja su integrisana u kućište glavnog svjetla sa ksenonskom lećom.

Masivni bokovi koji ističu gabarite 200-ke ostali su gotovo nepromjenjeni, dok je elegancija novog modela primjetna i na zadnjem dijelu gdje zbog preoblikovanih stop svjetala ali i dotjeranog logotipa Chryslera novi 300 C sa opravdanjem podsjeća na aristokratske limuzine iz Velike Britanije.

Najveće promjene 300C je ipak pretrpio u unutrašnjosti, jer je dosadašnji model upravo u tom području i najviše zaostajao za modernijom konkurencijom. Uz mnoštvo moderne opreme, najprimjetniji je znatno veći kvalitet materijala koji su ugrađeni, dok se savremenijim okruženje čini i zbog plavog ambijentalnog osvjetljenja. Detaljisti će ipak mnogo više cijeniti umetke od pravog drveta koje je polirano do visokog sjaja, ali i detalje poput dvodijelnog krovnog otvora, nappa kože na sjedištima i multimedijskog uređaja sa 8,4-inčnim displejem.

Za pogon će biti zadužena dva motora, i to osnovni 3,6-litarski V6 sa 296 KS i 353 Nm okretnog momenta, dok će prestižnije verzije pogoniti 5,7-litarski HEMI V8 motor sa 375 KS i 536 Nm. Oba ova motora snagu na pogonske točkove će prenositi pomoćui petostepenog automatskog mjenjača, dok će u doplatnim opcijama biti i pogon na sve točkove. 

Zvaničnu svjetsku premijeru novi Chrysler 300C imati će na predstojećem sajmu automobila u Detroitu, nakon čega počinje i njegova komercijalizacija.







Blindirani Land Rover LR 4 Armored

 

Ovaj terenac posjeduje poboljšani motor prethodnog modela Discovery 3, a radi se o 5,0-litarskom LR-V8 benzinskom motoru koji isporučuje 370 KS uz 510 Nm obrtnog momenta, koji će zamijeniti prethodni 2,7-litarski V6 dizelaš.

S 5,0-litarskim V8 motorom, Discovery 4 Armoured od 0 do 100 km/h stiže za 10,6 sekundi. Možda zvuči loše, ali u obzir treba uzeti ćinjenicu da terenac teži 3.550 kg.

Razvila ga je sigurnosna kompanija "Centigon", a posjeduje balistični čelični oklop koji je urađen po evropskim propisima. 

Poboljšanja šasije se ogledaju u zračnom vješanju, stabilizatorima i Alconovom kočionom sistemu.

Discovery 4 sa pogonom na sva četiri točka je opremljen i Terrain Response sistemom koji omogućava prilagođavanje na različite terene, blato, travu, makadam i slično.

Kupcima je obezbjeđena i trogodišnja garancija, odnosno na 80.000 pređenih kilometara, kako na automobil tako i na oklop.

Na tržištu će se pojaviti početkom 2011. godine, a njegova cijena još uvijek nije poznata.

Alfa Romeo Giulietta


Za sljedeću godinu Alfa Romeo  priprema svoj najvažniji model, koji ima težak zadatak da nasljedi uspješnu 159-ku i još uspješniju 156-icu, ali i da ujedno ovaj put ozbiljnije ugrozi pripadnike premium segmenta kao što je BMW-ova Serija 3.

Tako će nasljednik još uvijek aktuelnog modela 159 u potpunosti naslijediti dizajnerski stil kojeg su uveli modeli MiTo i Giulietta, ali će ujedno donijeti i novu formu masivnosti koja do sada nije bila primjetna kod trovolumenskih Alfi.

Na prednjem dijelu prije svega će pažnju privući svjetla čiji je oblik vrlo sličan onima na manjim komapktima ovog proizvođača, dok su i ovdje bila neizbježna pomodna LED svjetla. Visoki bokovi i elegantna linija krova činiće i Giuliju jednim od najelegantnijih pripadnika ove klase. 

 

 Mnogi koji su se nadali da će nova Alfina limuzina konačno opet dobiti pogon na zadnje točkove, ostati će i ovog puta razočarani.Giulia će kao i 156 i 159, imati pogon na prednje točkove, dok se može očekivati da će tek njen nasljednik dobiti pogon koji podsjeća na nekada slavni "transaxle".

Ponuda motora će, očekivano, biti prepuna modernih FIAT-ovih turbobenzinkih motora koji su već poznati iz kompaktne Giuliette, kao što je 1,4-litarski MultiAir sa 118 i 168 KS. Također, izvjesno je da će Giulia dobiti i TBi motor sa 200 KS, koji se već dokazao u Breri. Naravno, za potpun uspjeh biće neophodni i dizelski motori, pa će se raspon snage JTDm motora u Giuliji kretati od 104 pa čak do 200 KS.