Proizvodnja novog kabrioleta počet će u januaru, dok prodaja u Sjevernoj Americi kreće u februaru iduće godine. Evropski fanovi Camara moći će svoj omiljeni automobil kupiti u odabranim Chevroletovim prodajnim salonima od septembra iduće godine.
Camaro je postao vodeći u SAD-u po prodaji u svome segmentu originalnim kupe-modelom predstavljenim u proljeće 2009. Pravo kupovine jednog od prvih novih kabriolet modela nedavno je prodano na aukciji Barrett-Jackson za 205.000 dolara, čiji je prihod u potpunosti išao u dobrotvorne svrhe. Posebno izdanje kabriolet Camara nazvano 2011. Neiman Marcus Edition, tačnije 100 ekskluzivnih automobila s posebno dizajniranim detaljima i cijenom od 75.000 dolara, rasprodano je u samo tri minute.
Camaro je dizajniran i konstruisan kako bi se prilagodio kabriolet verziji, što znači da će kupci uživati u zabavi vožnje sa spuštenim krovom uz voznu dinamiku specifičnu za kupe verziju. Četiri strateška ojačanja poboljšala su i dosad vrlo čvrstu strukturu karoserije, a ona uključuju posebno ojačanje ispod poklopca motora u čitavoj širini, zaštitu ojačanja sistema prijenosa, štitnik donjeg dijela vozila, te prednja i zadnja podna ojačanja u obliku slova „V“.
Camaro je postao vodeći u SAD-u po prodaji u svome segmentu originalnim kupe-modelom predstavljenim u proljeće 2009. Pravo kupovine jednog od prvih novih kabriolet modela nedavno je prodano na aukciji Barrett-Jackson za 205.000 dolara, čiji je prihod u potpunosti išao u dobrotvorne svrhe. Posebno izdanje kabriolet Camara nazvano 2011. Neiman Marcus Edition, tačnije 100 ekskluzivnih automobila s posebno dizajniranim detaljima i cijenom od 75.000 dolara, rasprodano je u samo tri minute.
Camaro je dizajniran i konstruisan kako bi se prilagodio kabriolet verziji, što znači da će kupci uživati u zabavi vožnje sa spuštenim krovom uz voznu dinamiku specifičnu za kupe verziju. Četiri strateška ojačanja poboljšala su i dosad vrlo čvrstu strukturu karoserije, a ona uključuju posebno ojačanje ispod poklopca motora u čitavoj širini, zaštitu ojačanja sistema prijenosa, štitnik donjeg dijela vozila, te prednja i zadnja podna ojačanja u obliku slova „V“.
Dodatna sigurnosna ojačanja strukture dizajnirana su tako da smanje buku i vibracije i istovremeno eliminiraju bilo kakve vibracije upravljača i dijela karoserije neposredno ispod vjetrobranskog stakla. Posebna ojačanja uključuju hidroformiranu cijev u A-nosačima, unutrašnje držače u donjem dijelu vjetrobrana, čvršći stupac za montažu šarki te ojačanja unutar određenih dijelova karoserije.
Na samom početku dizajneri i inženjeri nastojali su izbjeći uobičajenu strukturu kabriolet krova s rebrima, i u tome su uspjeli tako što su koristili zglobove od slitine umjesto aluminija te su produžili krov i ispod središnje horizontalne linije uz promjenu šavova na samom krovu. Sve je ovo rezultiralo krovom koji izgleda glatko, napeto i pomno izrađeno, te zadržava elegantnu zaobljenu liniju karakterističnu za kupe.
Električni krov spušta se za približno 20 sekundi. Izrađen je u saradnji s istim proizvođačem koji je radio krov za kabriolet verziju Corvette, pa i funkcioniše na sličan način. To znači da se jednostavno sklapa u obliku slova „Z“ te se zatvara jednom praktičnom ručicom smještenom u središtu utora za vjetrobransko staklo. Kada je ručica u položaju „otvoreno“, jednostavnim pritiskom na gumb spuštaju se prozori i aktivira krov.
Krov je izrađen od debelog i robusnog platna presvučenog akustički zaštitnim materijalom koji kada je krov podignut pruža vrlo tihu vožnju. Sastavni dio krova je i stakleno zadnje vjetrobransko staklo s odmagljivačem.
Kao i coupe, Camaro Cabriolet biti će ponuđen sa tri motora. Osnova će tako biti 3,6-litarski V6 sa 312 KS, sredinu će popuniti 6,2-litarski V8 sa 400 KS i 556 Nm, dok će vrh ponude i performansi obezbjediti također 6,2-litarski V8 ali u verziji sa 426 KS i 569 Nm okretnog momenta.
0 comments:
Post a Comment