11/22/10

Land Rover Evoque


Svojim visoko stiliziranim i sportskim izgledom coupe verzija već je privukla mnoge. Verzija s petera vrata obogaćena je nekim novim detaljima kojima je Evoque postao još praktičniji i orijentiran na potrebe obiteljskog života. Time se Range Roverova linija dodatno povećala za još jedan model kojime britanski proizvođač automobila želi stvoriti vrlo poželjnu liniju koja će preobraziti segment tržišta luksuznih i kompaktnih SUV-ova.
Poput coupe inačice, Range Rover Evoque s petera vrata ostao je vjeran duhu revolucionarnog koncepta Land Rover LRX-a nudeći inovativnu interpretaciju izvornog cross-coupe dizajna. Evoque s petera vrata također je ostao vjeran i temeljnim vrijednostima Range Rover brenda tako što nudi vrhunsku razinu kvalitete, luksuza i performansi uz širom poznatu sposobnost vožnje po svim vrstama terena, ali sada u malo kompaktnijem obliku.



Ključne karakteristike ostale su netaknute – dramatične rastuće bočne linije, masivan izgled i izražajne, zaoštrene linije prema krovu – osim što je ovoga puta stražnji dio krova viši nego na coupe inačici. Gotov automobil nudi impresivno mnogo prostora i raznolikosti dok i dalje zadržava temeljnu srž, vizualni dojam i vrhunske detalje coupea.
Novi Range Rover Evoque s petera vrata za 30 mm je viši od coupea te tako nudi još više prostora i svestranosti u već ionako luksuznoj putničkoj kabini. Putnici na stražnjim sjedalima najviše su profitirali jer ovdje sada ima 50 mm više prostora u području ramena kao i više prostora u visinu. Na krovu se nalazi panoramski krov koji se proteže cijelom površinom i dodatno pruža osjećaj ugode i prostornosti tako što obasipa cijelu unutrašnjost prirodnim svjetlom.
Stražnja sjedala, s pojasevima i naslonjačima za glavu za tri osobe, imaju zglobove za spuštanje sjedala u omjeru 60/40, a ista su opremljena s ISOFIX bazom za dječje sjedalice. Po potrebi, kapacitet prtljažnog prostora može se proširiti na impresivnih 1445 litara zapremnine.
Vozače koji Range Rover Evoque planiraju voziti i van grada po nepopločenim površinama zadovoljiti će podatak da uz vrlo velikodušnu visinu vozila od tla, novi Evoque sada ima bolje ulazne i izlazne kutove od većine drugih kompaktnih SUV-ova.




Evoque će biti prvi Range Rover koji kupcima nudi izbor između čistog 4+4 pogona, koji pokazuje izvrsne performanse i trakciju na svim vrstama površina, ili prednjeg pogona s nižim emisijama štetnih plinova i nižom potrošnjom. Range Rover Evoque i njegov čuven potencijal za vožnju na svim mogućim površinama dodatno je obogaćen i ojačan s najnovijom verzijom Terrain ResponseTM sustava koji je razvio sam Range Rover.
Evoque s petera vrata ima identičane turbo-charge pogonske sklopove kao i coupe model. Kupci mogu birati između znatno poboljšanih 2.2-litrenih turbodizelskih agregata s 190 KS ili 150 KS. Kod modela s 5 vrata, Range Rover Evoque s prednjim pogonom i 2.2-litrenim motorom koji proizvodi 150 KS može se pohvaliti vrijednostima emisija CO2 ispod 135g/km. A tu je naravno i novi 2.0-litreni Si4 turbo-benzinac s 240 KS (FORD) uparen sa 6-brzinskim automatskim mjenjačem.




Evoque s petera vrata kao i njegov coupe prethodnik sadržava sve one inovativne i vrhunske tehnologije kao i veći Range Roveri, poput novog kontrolnog sustava i ekrana na dodir te vrlo moderan i nezasićen raspored tipki čija je glavna karakteristika vrhunska funkcionalnost i jednostavnost upotrebe u čemu je Range Rover vodeći u svojoj klasi.
Ekran je dostupan s dual-view tehnologijom tako da vozač i suvozač mogu istovremeno gledati različite sadržaje neovisno jedan o drugome. Od ostaloga, tu je Bluetooth i cijeli niz priključaka ili portova poput USB-a i ulaza za iPod i druge prenosive naprave.
Evoque je prvi Range Rover koji nudi potpuno novi zvučni sustav koji doslovce ostavlja bez daha. Isti je razvijen u suradnji s vodećim stručnjacima u tom polju, tvrtkom Meridian. Meridian zvučni sustav nudi vrhunski surround zvuk sa snagom od 825W preko 17 zvučnika raspoređenih po unutrašnjosti automobila.
Od izvora tri putića
Range Rover Evoque s petera vrata slijedi coupe model i po tome što kupcima nudi izbor između tri glavne teme dizajna vozila, od kojih svaka ima poseban karakter, vanjske detalje te pomno koordiniran odabir materijala u unutrašnjosti:
Pure kombinira očaravajući vanjski izgled po uzoru na konceptni automobil s vrlo modernim i čistim linijama i neutralnim bojama u unutrašnjosti a mekani materijali na svim većim površinama suprotstavljeni su manjim detaljima od metala i aluminija.
Prestige predstavlja sam vrh onoga što Range Rover može ponuditi u luksuzu povezivajući po mjeri dizajniran vanjski izgled s 19-inčnim naplatcima i sjajnim metalnim detaljima i unutrašnjost koja je gotovo cijela presvučena u kožu.
Dynamic, kao što i ime sugerira, nudi nešto robusniji vanjski izgled s 20-inčnim naplatcima i jedinstvenim branicima, pragovima, prednjom rešetkom i ispušnim cijevima kako bi automobil dobio prodorniji i samouvjereniji stav. Krov i spojleri u kontrastnim bojama također su u ponudi dok se u unutrašnjosti nalaze sportska sjedala s tračcima jakih kontrastnih boja.




Za očekivati je da će Evoque s petera vrata biti jeftiniji od coupe modela uzimajući u obzir da će sam standardni model biti nešto manje ekstravagantan. Obje varijante kreću u prodaju istovremeno, a proizvodnja bi trebala krenuti u ljeto 2011. godine.
Nama je Evoque mrak. Općenito, Range Rover zadnjih godina proizvodi vrhunske modele. Ovaj zadnji stvarno izgleda dobro... i nadamo se da će uskoro doći i model sa supercharger V8 motorom. I još jednom... izgleda mrak!!!




0 comments:

Post a Comment