Nakon što je u 2008. Citroën predstavio novi C5, te u prošloj godini C3, obnovu svoje osnovne game francuski proizvođač zaokružuje sa svojim kompaktnim modelom C4. Kako kažu, naglasak je stavljen na ekologiju, kvalitetu i sigurnost.
Prepoznatljiv već na prvi pogled, no smirenijih linija od svog prethodnika, novi Citroën C4 nastavlja uspješnu priču započetu modelima ZX, Xsara i C4 prve generacije.
Novo izdanje kompaktnog Citroena krasi obiteljski look, s atraktivnim nosom gotovo preslikanim s velikog C5, fluidnim linijama boka, te klasičnim repom. Ostavlja dojam robusnosti i stabilnosti na prvi pogled, zahvaljujući ujednačenim dimenzijama i karoseriji postavljenoj što bliže kotačima, ali i zahvaljujući preciznosti spojeva.
Novo izdanje kompaktnog Citroena krasi obiteljski look, s atraktivnim nosom gotovo preslikanim s velikog C5, fluidnim linijama boka, te klasičnim repom. Ostavlja dojam robusnosti i stabilnosti na prvi pogled, zahvaljujući ujednačenim dimenzijama i karoseriji postavljenoj što bliže kotačima, ali i zahvaljujući preciznosti spojeva.
Kromirani detalji, svjetla koja izgledaju kao da su ugravirana i sjajni naplatci od lagane legure naglašavaju siluetu vozila. Zasad se ne zna mnogo, osim toga da Citroën u njega polaže velike nade i da ćemo ga premijerno ugledati u rujnu na pariškom sajmu automobila.
Od prethodnika je dulji za pet centimetara, širi za dva, te viši za tri. Pristup i prostornost su poboljšani, a naročito prostor za glavu. Prtljažnik je najveći u klasi (408 litara) i vrlo iskoristiv zahvaljujući pravilnom obliku te niskim i tankim utovarni pragom.
Naglasak kod novog C4 je, između ostalog, stavljen na ekologiju jer su u mnogim civiliziranim europskim zemljama kupci takvih automobila putem poreznih olakšica stimulirani od strane države.
Od prethodnika je dulji za pet centimetara, širi za dva, te viši za tri. Pristup i prostornost su poboljšani, a naročito prostor za glavu. Prtljažnik je najveći u klasi (408 litara) i vrlo iskoristiv zahvaljujući pravilnom obliku te niskim i tankim utovarni pragom.
Naglasak kod novog C4 je, između ostalog, stavljen na ekologiju jer su u mnogim civiliziranim europskim zemljama kupci takvih automobila putem poreznih olakšica stimulirani od strane države.
Tako će izvedbe s mikro hibridnim e-HDi motorom opremljene posljednjom generacijom sustava Stop&Start biti dostupne s emisijom CO2 od svega 109 g/km, a zatim i od 99 g/km. Gume Michelin Energy Saver koje omogućuju vrlo nisku potrošnju goriva, po prvi puta uvedene na jedan Citroën, upotpunjuju tu hibridnu tehnologiju kako bi smanjile emisiju CO2 za više od 5 g/km.
Konačno, inteligentna koncepcija automobila omogućuje smanjenje njegove mase i upotrebu 15% ekološki prihvatljivih materijala. U duhu marke Citroën, C4 je koncentrat jednostavno potrebnih tehnologija. U potpunosti je osmišljen u kontekstu korisnih i ergonomičnih inovacija bilo da je riječ o sigurnosti, udobnosti ili prostornosti.
Konačno, inteligentna koncepcija automobila omogućuje smanjenje njegove mase i upotrebu 15% ekološki prihvatljivih materijala. U duhu marke Citroën, C4 je koncentrat jednostavno potrebnih tehnologija. U potpunosti je osmišljen u kontekstu korisnih i ergonomičnih inovacija bilo da je riječ o sigurnosti, udobnosti ili prostornosti.
Na taj način, osim poznatih i priznatih tehnologija poput upravljanog ručnog mjenjača, pomoći pri kretanju na uzbrdici, električne parkirne kočnice, sustava upozorenja o nenamjernom prelasku preko crte (AFIL), zakretnih Xenon svjetala s dvostrukom funkcijom ili sustava za mjerenje raspoloživog prostora za parkiranje, novi C4 nudi opremu ponuđenu po prvi puta na ovom segmentu poput sustava za nadzor mrtvog kuta, limitatora-regulatora brzine koji se može programirati ili inovativne usluge Citroën eTouch.
Citroën ne bi bio to što jest da nema vrhunskog komfora u svim klasama, pa i kompaktnoj. Kako bi njegovi putnici u potpunosti uživali u vožnji, nudi udobna sjedala, naročito zahvaljujući električnom podešavanju lumbalnog dijela naslona i funkciji masaže na prednjim sjedalima, ali i mogućnosti personalizacije ambijenta unutrašnjosti (kombinacija boja instrument ploče, polifoni zvukovi, jačina klima uređaja) kao i utičnicu od 230 V. Navedene karakteristike su po prvi puta ponuđene na tržištu kompaktnih limuzina.
Citroën ne bi bio to što jest da nema vrhunskog komfora u svim klasama, pa i kompaktnoj. Kako bi njegovi putnici u potpunosti uživali u vožnji, nudi udobna sjedala, naročito zahvaljujući električnom podešavanju lumbalnog dijela naslona i funkciji masaže na prednjim sjedalima, ali i mogućnosti personalizacije ambijenta unutrašnjosti (kombinacija boja instrument ploče, polifoni zvukovi, jačina klima uređaja) kao i utičnicu od 230 V. Navedene karakteristike su po prvi puta ponuđene na tržištu kompaktnih limuzina.
Precizno upravljanje jamči osjećaj sigurnosti u svim okolnostima. Ujednačeno ležanje na cesti je ojačano tehnologijama za pomoć u vožnji poput sustava za pomoć pri naglom kočenju i sustava dinamičke kontrole stabilnosti (ESP ).
Proizvodit će se u Francuskoj, u tvornici u Mulhouseu, a kako bi kupci dobili ono pravo, do početka komercijalizacije s prototipovima se prijeći više od dva milijuna kilometara.
Proizvodit će se u Francuskoj, u tvornici u Mulhouseu, a kako bi kupci dobili ono pravo, do početka komercijalizacije s prototipovima se prijeći više od dva milijuna kilometara.
Citroën eTouch
Ova usluga se između ostalog sastoji od sustava
0 comments:
Post a Comment