2/4/11

Ferrari 458 Italia



Ferrari F430 zamijenjen novim modelom Ferrari F458 Italia. U Ferrariju svoj novi model opisuju kao ogroman skok naprijed kao i veliku novost u odnosu na dosadašnju ponudu. Ukratko, sa novim F458 u Ferrariju su težili da ostavre originalan spoj prepoznatljivog stila, izuzetne upečatljivosti i naravno vrhunske tehnologije. 

Ferrari 458 Italia prije svega pažnju privlači zapanjujućim dizajnom za kojeg je zaslužan Pininfarina dizajnerski studio, a koji i na prvi pogled otkriva da se radi o kompaktnoj i aerodinamičnoj formi kojoj su u prvom planu vrhunski stil i neprikosnovene performanse. Prednji dio se ističe novooblikovanom maskom koja je uz prepoznatljivog propetog konjića "udomila" i nova aero-elastična krilca koja proizvode potisnu silu prema tlu, a kada se brzina poveća preoblikuju se tako da smanje otvore za dovod zraka do hladnjaka i tako u značajnoj mjeri smanje otpor zraka. Da bi ipak bilo dovoljno svježeg zraka za motor i hlađenje motora ukomponirani su i mali otvori za zrak između poklopca prtljažnika i prednjih svjetala. 





Na zadnjem dijelu glavnu ulogu ima impresivan difuzor zraka koji efektivno usmjerava zrak ispod poda automobila, dok su nezaobilazna bila i okrugla stop svjetla koja su gotovo identična kao i na modelu California. Najneočekivaniji detalj na zadnjem dijelu definitivno je centralno smješteni trostruki završetak izduvnog sistema, koji je sigurno upečatljiv ali u određenoj mjeri i kičast. 

Snagu za novog Ferrarija obezbjeđuje novi V8 motor radne zapremine 4.499 kubnih centimetara sa direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindre. Ovaj "hi-tech" motor proizvodi 570 KS na 9.000 okr/min i 540 Nm okretnog momenta na 6.000 okr/min. U saradnji sa sedmostepenim mjenjačem sa dvostrukom lamelom prenos snage je izuzetno efikasan i brz, pa tako iz Ferrarija obećavaju ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 3,4 sekunde i maksimalnu brzinu od preko 

325 km/h. 





Uz vrhunski izgled i snažan motor ističe se i izuzetno lagana aluminijska karoserija, pa je automobil bez tekućina težak samo 1.380 kilograma, što uz raspored mase po osovinama od 42:58 u korist zadnje osovine omogućava vrhunske sportske osobine.

Zvaničnu svjetsku premijeru Ferrari 458 Italia imaće na predstojećem sajmu automobila u Frankfurtu, kada će biti objavljeni manje važne informacije kao što su cijene i rokovi isporuke.






0 comments:

Post a Comment