2/3/11

Volvo C30




 Volvo C30je najrazigraniji i najspontaniji Volvo model. Namijenjen je kupcima koji većinu vremena za volanom provode u gradskom okruženju i koji imaju visoke zahtjeve kada je u pitanju dizajn, vozne karakteristike i personalnost njihovog automobila. Volvo C30 se može konfigurisati u gotovo neograničenom broju varijanti, zahvaljujući bogatoj ponudi motora, dizajnerskih detalja i nivoa opreme. Tako i novi C30, koji debitira na sajmu automobila u Frankfurtu nudi više opcija nego ikad prije.

Od svog predstavljanja 2006. godine, Volvo C30 je postao izuzetno cijenjen zbog svog unikatnog izgleda. To se posebno odnosi na stražnji dio. Sa novim prednjim dijelom, čini se kao da je konačno sve 'leglo na mjesto' i da je personalnost automobila podignuta na potpuno novi nivo.

Novi eksterijer savršeno odgovara načinu na koji se C30 vozi - takmičarski, direktno i sa izraženim stavom.

Promjene eksterijera

Obnova Volva C30 je bila obuhvatnija nego što je to uobičajeno kod Volvo modela. Kompletan prednji dio je redizajniran kako bi C30 dobio novi radikalan izgled, te se na taj način odvojio od modela S40 i V50.

"Integrisanjem veće dubine u dizajnerski jezik, prednji dio je postao dramatičniji i ekspresivniji. U skladu sa novim linijama prednjeg branika i nova prednja svjetla pojačavaju osjećaj dinamike i sportskih mogućnosti", kaže Fedde Talsma, glavni dizajner eksterijera Volvo automobila.





U središtu prednjeg dijela, ističe se novi veći tvornički logo, kao i kod ostalih Volvo modela. Usisnik zraka je također narastao i sličan je onom na modelu XC60. Maska hladnjaka s druge strane ima novi stil, svojstven samo ovom automobilu.

C30 je unaprijedio svoj vizuelni nastup i samouvjerenost je u potpunosti u skladu sa Volvo dizajnerskom strategijom. Istovremeno, C30 ima jedinstven izražaj. Novi saćasti gril, naprimjer, znači da će C30 biti automatski prepoznatljiv u retrovizoru vozila ispred.

Iako su se najveće dizajnerske promjene desile na prednjem dijelu, stražnji je dio također dobio nove linije i detalje. Konture su valovitije i dinamičnije od prethodnika. Crni plastični paneli zamijenjeni su onim u istoj ili nešto drugačijoj boji karoserije, kako bi se automobil vizuelno više približio cesti.

Promjene u enterijeru

Novi C30 također nudi i čitav niz novih enterijernih opcija. Između ostalog, tu je nova kolor kombinacija poznata kao Espresso/Blond, koju čini tamna gornja sekcija i plava donja sekcija. Plavi ton je negdje između sive i bež boje, te je odraz dizajnerske tradicije Skandinavije. Ova kombinacija enterijera omogućava integrisanje živih boja sjedišta (narandžasta, zelena i plava).







Nova centralna kontola

Prepoznatljiva Volvo centralna konzola već je dostupna u brojnim inovativnim varijantama. Sada je tu i nova opcija Oyster Burst Déco. Ova dizajnerska tema inspirisana je teksturom klasičnih švedskih Hagström gitara, koje su svjetsku slavu dostigle u rukama Elsvisa Presleya. Prepoznatljiv suptilni prelazak iz svijetle u tamnu, te opet u svijetlu nijansu, sada je dostupan i na centralnoj konzoli Volva C30.

Novi ekspresivni stajling kit

Volvo C30 zadovoljava zahtjeve kupaca sa izraženijim dizajnerskim interesom. Novi mladalački nastrojen stajling kit daje ovom automobilu izraženiji nastup i naglašen stav. Kit uključuje karakteristične obrube svjetala za maglu, prednje, bočne i stražnje spojlere, dok je za D5 i T5 modele u ponudi i 90 mm završetak izduvne cijevi od nehrđajučeg čelika, kako bi se naglasile mogućnosti ovih motora.

Eksterijerni detalji, upotpunjeni su interijernim detaljima, kao što je aluminijska centralna konzola, te patosnice i obloge vrata koje fomiraju mapu svijeta i tako naglašavaju istraživački karakter.

Nova opcionalna sportska šasija za C30 je osjetno čvršća i naglašenijih mogućnosti od prethodne Upravljanje je preciznije, omjer prenosa upravljača je niži i nudi 10% brži odziv točkova na komande vozača. Tvrdoća opruga je povećana za cijelih 30% kako bi se povećala stabilnost vozila prilikom dinamičnije vožnje. Amortizeri su također tvrđi, kao i stabilizatori kako bi se smanjilo naginjanje vozila u krivinama. 





Nova sposobna sportska šasija može biti kombinovava sa širokom lepezom pogonskih agregata, od eksplozivnih benzinaca do štedljivih dizelaša.



Od proljeća 2009. godine Volvo C30 1.6D DRIVe je dostupan sa naprednom start/stop funkcijom koja gasi motor kada automobil stoji u mjestu, recimo na semaforu ili u koloni. To smanjuje prosječnu potrošnju goriva na samo 3,9 litre na 100 pređenih kilometara dok emisija ugljen dioksida iznosi samo 104 g/km, što je najniži rezultat u segmentu kojem C30 pripada.

Ponuda motora



Volvo C30 je dostupan sa sljedećim benzinskim i dizelskim motorima. Potrošnja goriva i emisija ugljen dioksida odnose se na verziju sa manuelnim mjenjačem u kombinovanom modu vožnje.


Benzinski motori Snaga Potrošnja CO2
T5 230 KS/320 Nm 8.7 l/100 km 203 g/km
2.4i 170 KS/230 Nm 8.4 l/100 km 200 g/km
2.0 145 KS/185 Nm 7.4 l/100 km 177 g/km
2.0F (Flexifuel) 145 KS/185 Nm 7.8 l/100 km 185 g/km
1.6 100 KS/150 Nm 7.0 l/100 km 167 g/km

Dizelski motor
D5 180 KS/400 Nm 6.2 l/100 km 164 g/km
2.0D 136 KS/320 Nm 5.7 l/100 km 151 g/km
1.6D DRIVe 109 KS/240 Nm 4.5 l/100 km 119 g/km
1.6D DRIVe start/stop 109 KS/240 Nm 3.9 l/100 km 104 g/km

0 comments:

Post a Comment