Ducati i ne pokušava sakriti da upravo sa novim Diavelom želi u potpunosti redefinisati pojam "cruiser" motocikla, a činjenica da je uz spektakularan izgled Diavel dobio i supersportskih 162 KS koje nose samo 210 kilograma dovoljno govori da dolazi vrijeme izuzetno brzih i sposobnih motociklističkih "krstarica".
Diavel ovom kombinacijom "naked" i "cruiser" motocikla želi ponuditi idealan kompromis ova dva svijeta, a uz vrhunske performanse lista opcija i opreme mogla bi postidjeti i mnoge automobile. Zanimljivo je da će Ducati već u početku komercijalizacije ponuditi i skuplju verziju Diavel Carbon koji će, kako mu ime i kaže, biti oplemenjen dijelovima od karbonskih vlakana, čime će na tom modelu odnos snage i mase biti još impresivniji.
Poseban detalj kod Diavela biće i pregledan displej koji će uz osnovne parametre rada motora nuditi i odabir između tri načina rada i odziva gasa, i to Sport, Touring i Urban. Istovremeno, ljubitelji dinamične vožnje već su počeli sumnjati u agilnost Diavela zbog 240 mm široke zadnje gume, ali u Ducatiju tvrde da za motocikl koji je u osnovi "cruiser" nije bilo kompromisa po tom pitanju, te da je zbog snažnog motra ujedno bila i praktično neophodna tako široka guma.
U skladu sa filozofijom "cruisera" Diavel se ističe i niskim sjedištem koje je samo 77 cm udaljeno od tla, što omogućava laku vožnju i okretnost u urbanim uslovima. Ujedno, na izraženo kratkom "repu" predviđeno je sjedište za suvozača, dok svoju savremenu stranu Diavel ističe uspravnim LED stop svjetlima, ali i takozvanim LED dnevnim svjetlima na prednjem dijelu kod samog hladnjaka.
Ciklistika novod Diavela je također vrlo impresivna, pa se za ugodnu ali i direktnu vožnju naprijed brine potpuno podesiva Marzocchi viljuška hoda 130 mm, koja je u odnosu na sam motocikl postavljena pod "cruiserskim" uglom od 28 stepeni. Za zadnju suspenziju zadužen je potpuno podesivi Sachs amortizer koji je postavljen horizontalno ispod samog motora.
Ducatijevi motocikli uvijek su bili u gornjem cjenovnom rangu, pa će tako biti i sa Diavelom. Osnovni model će koštati oko 12.200 eura, dok će poželjeniji Diavel Carbon koštati oko 14.400 eura, naravno bez državnih davanja.
0 comments:
Post a Comment