Maserati Gran Turismo službeno je predstavljen svijetu 2007 došao je s 4.2-litrenim V8 motorom snage 400 KS koji je za Gran Turismo izradio Ferrari. Godinu kasnije, Maserati je u GT uspio mnogo veću 4.7-litrenu jedinicu s 434 konjske snage.
GranCabrio Sport koristiti će jaču i štedljiviju verziju Maseratijevog kompletno aluminijskog 4.7-litrenog V8 motora uparenog sa ZF 6-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Ovaj atmosferski motor sada proizvodi 450 KS pri 7000 okretaja u minuti i 510 Nm okretnog momenta pri 4750 okretaja u minuti. Maseratijev program za smanjenje frikcije omogućio je da pogonska jedinica u GranCabrio Sportu puno bolje reagira na čak i najmanji input vozača uz 6-postotno smanjenje potrošnje goriva. Maksimalna brzina iznosi 285 km/h a ubrzanje do 100 km/h 5.2 sekunde.
Spomenuti 6-stupanjski automatski mjenjač opremljen je superbrzim MC Auto Shift softverom razvijenim posebno za GranCabrio Sport, prenešenim s mjenjača Quattroporte Sport GT S-a. Ovaj softver omogućava optimalan odaziv mjenjača što zauzvrat nudi još bolje vozne karakteristike.
Ovjes je također dobio odgovarajuću pažnju. Redizajnirani Skyhook aktivni ovjes posebno je dorađen za sportsku vožnju, uz rezano/bušene kočione diskove.
GranCabrio Sport izvana izgleda još dinamičnije, a karakterizira ga izraženi prednji kraj s crnom rešetkom i znakom trozupca s crvenim detaljima. Prednja svjetla stoje na crnoj pozadini s kontrastnim bijelim detaljem, a spliteri na prednjem braniku i redizajnirani pragovi na novom modelu dolaze u boji karoserije.
GranCabrio Sport biti će predstavljen u novoj boji karoserije Rosso Trionfale, a inspiraciju za istu Maserati je pronašao u talijanskim nacionalnim bojama korištenim na Maseratijevim trkaćim automobilima iz 1950-ih.
GranCabrio Sport kreće u prodaju na svih 62 tržišta Maserati automobila u ljeto 2011. godine.
0 comments:
Post a Comment