U fokusu usavršavanja ovog evergreena pod imenom Porsche 911 GT3 R bilo je optimiranje upravljivosti i performansi. Kod GT3 R sve je na najvišem nivou, pa tako i 4-litarski V6 bokser motor sa 480 KS (353 kW). Za prijenos ove enormne snage na stražnje točkove zadužen je sekvencijalni šestostepeni mjenjač.
Cijena ove najnovije Porsche kreacije iznosi 279.000 eura plus porez.
Kao osnov za razvoj 1.200 kg teškog 911 GT3 R poslužio je pobjednik predstavljen u septembru 2009.godine - Porsche 911 GT3 Cup, jedan od onih automobila na kojima nije trebalo puno mijenjati. Jer pobjedničku formulu treba zadržati sve dok je pobjednička. Zahvaljujući povećanju zapremine motora za 0,2 litra dobio je GT3 R čak 30 KS više od Cup-modela. I Cup i R model koriste proširenu karoseriju legalnog cestovnog bolida 911 GT3 RS.
Antiblokadni sistem (ABS), kontrola trakcije kao i elektronska funkcija međugasa čine ovaj sportski automobil značajno pogodnijim za amaterske vozače utrka, zbog funkcija koje ga čine laganijim za vožnju i rukovanje. Cjelokupni „racing look” naglašavaju prošireni blatobrani, prednji i stražnji. Vanjski dio podvozja je u cjelosti obložen, a dodatni „downforce“ postignut je pomičnim stražnjim spojlerom, čiji je dijapazon podešavanja još veći u poređenju s Cup-modelom.
Sportski vozni postroj luksuzne izrade može se kontinuirano podešavati: na prednjoj osovini koristi se prednji ovjes tipa McPherson podesiv po visini, sa SACHS-plinskim amortizerima i dvostrukim spiralnim oprugama (glavna i dodatna opruga). Stražnja osovina modela GT3 R izvedena je kao kruta osovina s višestrukim upravljanjem i mogućnošću regulacije po visini, također opremljena SACHS-plinskim amortizerima i dvostrukim spiralnim oprugama.
Cijena ove najnovije Porsche kreacije iznosi 279.000 eura plus porez.
Kao osnov za razvoj 1.200 kg teškog 911 GT3 R poslužio je pobjednik predstavljen u septembru 2009.godine - Porsche 911 GT3 Cup, jedan od onih automobila na kojima nije trebalo puno mijenjati. Jer pobjedničku formulu treba zadržati sve dok je pobjednička. Zahvaljujući povećanju zapremine motora za 0,2 litra dobio je GT3 R čak 30 KS više od Cup-modela. I Cup i R model koriste proširenu karoseriju legalnog cestovnog bolida 911 GT3 RS.
Antiblokadni sistem (ABS), kontrola trakcije kao i elektronska funkcija međugasa čine ovaj sportski automobil značajno pogodnijim za amaterske vozače utrka, zbog funkcija koje ga čine laganijim za vožnju i rukovanje. Cjelokupni „racing look” naglašavaju prošireni blatobrani, prednji i stražnji. Vanjski dio podvozja je u cjelosti obložen, a dodatni „downforce“ postignut je pomičnim stražnjim spojlerom, čiji je dijapazon podešavanja još veći u poređenju s Cup-modelom.
Sportski vozni postroj luksuzne izrade može se kontinuirano podešavati: na prednjoj osovini koristi se prednji ovjes tipa McPherson podesiv po visini, sa SACHS-plinskim amortizerima i dvostrukim spiralnim oprugama (glavna i dodatna opruga). Stražnja osovina modela GT3 R izvedena je kao kruta osovina s višestrukim upravljanjem i mogućnošću regulacije po visini, također opremljena SACHS-plinskim amortizerima i dvostrukim spiralnim oprugama.
0 comments:
Post a Comment