2/9/11

Nissan GT-R SuperSport 530 KS



Ta ekskluzivna verzija – koju je načinio "otac" i glavni konstruktor modela GT-R, Kazutoshi Mizuno, ima ručno izrađenu unutrašnjost od najkvalitetnije kože, Bose audiosistem prilagođen mjerama vozača i druga obilježja svojstvena tradicionalnim japanskim umjetničkim formama.

Svakom se detalju automobila poklanja takva pažnja, da se, na primjer, ručno obojena značka na upravljaču izrađuje nekoliko dana.

Egoist se temelji na verziji GT-R za 2011., koju odlikuju brojna važna poboljšanja motora, šasije i aerodinamike. 

Dorađeni 3,8-litarski V6 motor sa dva turbopunjača nudi više snage i obrtnog momenta, pa je sa 485 je pojačan na 530 KS, odnosno sa 588 na 612 Nm. Poboljšana aerodinamika je povećala potisak za 10 posto, a promjene na šasiji i ovjesu su poboljšali upravljanje i povećali udobnost vožnje.





Međutim, stvaranje modela Egoist odvelo je GT-R na nove razine ugađanja, ekskluzivnosti i rijetkosti. Mnogo se pažnje posvetilo kokpitu, koji se sad ponosi potpuno kožnom unutrašnjošću njemačke kompanije Seton.

Kožne obloge protežu se cijelom unutrašnjošću, uključujući područja poput osnove prednjih sjedišta, dijelova kopči sigurnosnih pojaseva, A i B stubova, dijelova centralne konzole i transmisijskog tunela. Čak je i unutrašnjost držača čaša, te pragove vrata obložena kožom.


Vizuelni kontrasti među dijelovima postignuti su upotrebom glatke i prošivene kože.
Međutim, nije riječ o običnoj koži. Seton je postao omiljeni dobavljač većine proizvođača sportskih i luksuznih automobila. Zahvaljujući posebnom načinu uzgoja goveda, koža kompanije Seton se ističe kvalitetom i konzistentnošću.

Na raspolaganju je 20 kombinacija boja, sa mogućnošću oblaganja cijele unutrašnjosti u jednoj boji ili kontrastnim presvlakama gornjega i donjega dijela kabine. Za donji dio postoji deset opcija boje – uključujući svijetloružičastu – a tu su i četiri za gornji dio. Također, tu je i šest kontrastnih opcija izvedbe šavova. Tepisi u kabini su također usklađenih boja. Uzimajući u obzir sve moguće opcije, vlasnik može birati između 84 kombinacije boja.





Sljedeći primjer utrošena vremena i preciznosti u proizvodnji modela GT-R Egoist je značka na upravljaču. "Obični" GT-R ima emajliranu značku, elegantnu, ali serijski proizvedenu. Za verziju Egoist se koristi drevna japanska vještina ručne izrade sa tradicionalnim ukrasima "urushi".

Za ovaj veoma poseban GT-R, svaku značku izrađuje jedna osoba, Kubota-san iz radionice Goshikiya. Potrebno je nekoliko dana da se nanesu svi slojevi boje potrebni za postizanje efekta dubine i jedinstvene završne obrade značke. Dakle, svaki je od njih jedinstven.





Egoist paket upotpunjuju neke od osobina preuzetih sa spektakularne verzije Spec-V, predstavljene 2010. Među njima su posebni šesterokraki kovane felge od lake legure RAYS – kod modela Egoist imaju jedinstvenu završnu obradu nazvanu "Blue Sword" – i zadnji spojler od karbonskog kompozita.

Ujedno, performanse su i dalje ostale u primarnom planu, pa iako je nešto manje sportski od verzije u ograničenoj seriji Spec-V, Egoist je ipak jedan od najboljih superautomobila našeg doba. Povećanje snage i obrtnog momenta smanjile su vrijeme postizanja 100 km/h na impresinvih 3,046 sekundi, dok mu najveća brzina iznosi 315 km/h.




0 comments:

Post a Comment