Uz hrabro oblikovanu karoseriju Saab je za 9-4X pripremio i posebno uređenu unutrašnjost, s tim da je ovdje u velikoj mjeri zadržan njihov klasični i neuzbudljivi dizajn. Uz obilje opreme i umetaka od drveta ili karbonskih vlakana, ugođaj vožnje i boravka u 9-4X isticati će i podesiv položaj pedala, kvalitetan Bose audio sistem, klima uređaj sa djelovanjem u tri zone, ali i sistem zabave za putnike na zadnjim sjedištima.
Za početak pogonska ponuda biti će sačinjena od dva motora, i to od atmosferskog 3,0-litarskog V6 motora koji proizvodi 265 KS, i snažnijeg 2,8-litarskog V6 sa turbo prednabijanjem zraka koji proizvodi 300 KS 400 Nm. Slabiji motor omogućava masivnom crossoveru ubrzanje do 100 km/h za devet sekundi, dok snažnija verzija isti sprint odradi već za 8,3 sekunde.
Snaga se na podlogu prenosi putem Saabovog XWD pogona na sve točkove, a koji automatski vrši raspodjelu snage i momenta između prednje i zadnje osovine. Za dodatnu kontrolu tu je i eLSD djelimična blokada diferencijala sa elektronskim nadzorom.
Evropska i ostala svjetska tržišta biti će primorana da čekaju 9-4X do augusta 2011. godine.
0 comments:
Post a Comment