U međuvremenu je CC manija ovladala čitavim automobilskim svijetom, pa su klasični kabrioleti pali u drugi plan. Cestom dominiraju cabrio coupei, među koje spada i novi Megane CC. Ovo je druga generacija Renaultovog kompaktnog kabrioleta s tvrdim krovom.
Nakon prvog pokušaja, koji je izgledao pomalo nezgrapno i pogubljeno u vlastitim dizajnerskim eksperimentima, novi CC je znatno napredovao u pogledu dopadljivosti. Linije aktualnog Megana mnogo su se bolje uklopile u CC koncept.
Osnovni podaci govore kako je novi model porastao u odnosu na prethodnika. Duži je čak 13 centimetara, što uz osjetno povećani međuosovinski razmak rezultira prostranijom kabinom. Ipak, očekivati čuda na stražnjoj klupi bilo bi malo nerealno. Ona i dalje ostaje vrlo skučena, za razliku od prtljažnika koji će sa 417 litara zadovoljiti i razmažene.
Transformacija s kojom CC gubi pola obujma svojeg prtljažnika, ali dobiva mnogo atraktivniju Open-Air dimenziju, traje točno 21 sekundu. Onda može početi uživanje, uz vjetar u kosi, koji kod novog CC-a nije toliko izražen. Naime, konstrukcijskim je promjenama smanjeno vrtloženje zraka u unutrašnjosti, što rezultira mnogo ugodnijim osjećajem na brzinama preko 80, 90 na sat.
Megane CC se nudi u kombinaciji s četiri motora, od kojih je možda i najbolji odabir definitivno ovaj u testiranom modelu, 1.9 (jedan-devet) dCi sa 130 konja. Iako je riječ o najsnažnijem dizelu, on predstavlja optimalan odnos između performansa i potrošnje. Ovako motorizirani CC pojuri 205 na sat, a stotku dostiže za 10,6 sekundi. Uz sve to, potrošnja se pri prosječnoj vožnji ne penje preko sedam litara.
I više nego korektno, no lako bi se pomirili i sa slabijim performansama jer CC definitivno nije automobil koji svojim karakteristikama zove na jurnjavu. Više voli opušteno i ležerno krstarenje u kojem dojam kvare samo neugodni zvukovi uvijanja i pucketanja plastike, toliko tipični za francuske CC automobile.
Testirani CC s top paketom opreme Dinamique, dodatnom metalik bojom i kožnim presvlakama stoji oko 50 hiljada KM.
dnevnik.hr
0 comments:
Post a Comment