Mercedes-Benz SL je jedan od najdugovjecnijih luksuznih coupe modela Mercedesa. Prva generacija (1954-1963),bila je dostupna u dvije verzije 190 SL i 300 SL, bila je nasljednica Legendarnog Gullwinga.
Nasljednik (1963-1971), je nastavio uzlaznom putanjom, te jos vise podigao reputaciju ovog modela, ali je u svojoj trecoj generaciji dostigao svoj vrhunac.
Treca generacij SL modela je postojala skoro 20.godina, te je postala automobilska ikona sedamdesetih i osamdesetih godina. Osim klasisne i roadster izvedbe sa platnenim krovom, postojala je 36.centimetara duza verzija SLC u kojo su se mogle smjestiti cetiri osobe.
Osim svoje ljepote i raznih mogucnosti Sl je imao i neke druge prednosti, kao sto je sigurnost, ABS kocnice, instrument tabla presvucena pjenom , zracni jastuk za vozaca...
1981.godine nakon skoro 63.ooo proizvedenih primjeraka, SLC je otisao u historiju i ustupio svoje mjesto coupe izvedbi S klase.Time je najavljen definitivni odlazak SL-a, zbog pada potraznje. Sa evropskog trzista povucen je 1987, a sa americkog 1989.godine.
Ukupno prodatih primjeraka ovog legendarnog vozila iznosila je 237.287, sto uopste nije losa cifra iz tog razloga sto su SL modeli bili iiznimno skupi.
Motori Mercedes-Benz SL modela
SL je bio izuzetno sposoban automobil uprkos svojoj masi od 1.6oo kg.
Na samome pocetku bili su sledeci modeli: 3,5-litarski i 4,5-litarski V8 motori sa 200, odnosno 225 konjskih snaga.
Zbog velike potrosnje, Mercedes je 1974.godine predstavio model 280 SL/C sestocilindras sa 177 i 185 konjskih snaga.
Vrhunac ponude bio je model iz 1977.godine 450 SLC 5,o sa 240 konjskih snaga, taj model je imao poklopac motora i prtljaz6nika od aluminija, te je imao spojlere sprijedai pozadi, te je u rukama AMG inzinjera postao prava reli atrakcija.
0 comments:
Post a Comment