Iako je nakon dolaska Bugatti Veyrona, a pogotovo SSC-ovog Ultimate Aero TT-a, postalo je prilično teško doći do nadimka najbržeg automobila na svijetu. Ipak, upravo takvi izazovi predstavljaju najbolju motivaciju neumornim entuzijastima među koje definitivno spadaju doktor David McMahan i njegov vozač Marlon Kirby. Njih dvojica su, naime, tokom jedne od svojih vožnji započeli razgovor o automobilima kada je McMahan izjavio da želi posjedovati poseban i zaista unikatan supersportski automobil. Njegovo mišljenje je dijelio i Kirby, te se ponudio da dizajnira taj automobil, ako doktor McMahan ikada odluči finansirati takav projekat. Naravno, vrlo brzo nakon njihovog razgovora Kirby je započeo razvoj modela G-Force, a za čiju osnovu mu je poslužila britanska Ultima GTR 720.
Opsežne izmjene uključile su zamjenu većine dijelova na šasiji, a pogon mjenjač i sam motor nemaju više gotovo nikakvih dodirnih tačaka sa Ultimom. Za G-Force je tako odabran chevroletov 7,0-litarski twin-turbo V8 motor, čija maksimalna snaga i obrtni moment su još uvijek dobro čuvana tajna. U svakom slučaju G-Force je oko 20 kilograma lakši od Aera TT, pa bi rekord trebao biti gotovo zagarantovan. O mogućnostima Maxximusa G-Force najbolje govore performanse ubrzavanja, gdje do 100 km/h stiže za nevjerovatnih 2,1 sekunde, a do 160 km/h stići će za samo 4,54 sekunde. Ono što potvrđuje da su i AP Racing kočnice, sa šesteroklipnim čeljustima i diskovima prečnika 362 milimetra, na nivou zadatka je i sposobnost G-Forcea da od 0 do 160 km/h i opet do 0 km/h ubrza i stane za brutalnih 8,86 sekundi. Dovoljno je reći da skupom Veyronu za takav poduhvat treba znatno dužih 9,9 sekundi.
Nakon finalnih testova očekuje se da će Maxximus G-Force sa lakoćom ubilježiti 413 kilometara na sat kao svoju zvaničnu maksimalnu brzinu, a zanimljivo je da na maksimalnoj brzini moguće voziti svega devet minuta, jer je toliko potrebno G-Forceu da potroši gorivo iz svog rezervoara.
Jos jedna informacija za kraj je to da ce ova ''igrackica'' kostati tek nekih tri miliona americkih dolara.
0 comments:
Post a Comment